Vanwege extreme drukte en slechte beschikbaarheid van vrijwel alle producten bij de fabrikanten en groothandels houdt u rekening met het volgende: Staat er bij een product een beschikbare voorraad, dan kunt u de verwachtte levertijd, op een enkele uitzondering na, vertrouwen. Staat er bij een product alleen een verwachtte levertijd maar geen beschikbare voorraad, dan is de levertijd indicatief. Het kan helaas voorkomen dat een product een iets langere levertijd heeft dan aangegeven. Dankzij ons uitgebreide inkoop-netwerk hebben wij nog een beperkte voorraad en druppelt er iedere week nieuwe voorraad binnen. Reeds betaalde orders krijgen voorrang bij het verdelen en uitleveren. Wij ontvangen dagelijks tientallen e-mails met vragen over beschikbaarheid. Het is voor ons onmogelijk deze allemaal individueel te beantwoorden.

Klachten

Klantvriendelijkheid staat hoog in ons vaandel. Heb je een probleem? Bel ons gerust, of stuur een e-mail naar [email protected]. Wij kunnen ons niet voorstellen dat wij er samen niet uitkomen.
Leidt dit toch niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."