Service / Garantie Aanvraag

 

Niets is vervelender dan een defect product.
Solar Bouwmarkt zal zich inzetten om het defecte product zo snel mogelijk te repareren of vervangen.
Voordat kan worden overgegaan tot reparatie of vervanging onderzoeken onze experts het product om zeker te zijn dat er niets over het hoofd wordt gezien. U zal het product daarom voor onderzoek moeten aanbieden, voorzien van een volledig ingevuld aanvraagformulier.

Zonder volledig ingevuld en ondertekend aanvraagformulier kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen!

 

Garantie of niet?
Of het product nog binnen de garantie valt of niet maakt geen verschil in het aanvraagproces.
U bent dus ook van harte welkom met producten die niet binnen de garantie vallen.

 

Kosten
* Valt het product binnen de garantie, dan worden er geen kosten berekend
* Blijkt het product niet defect te zijn, dan worden er onderzoekskosten berekend
* Valt het product niet binnen de garantie, dan krijgt u een prijsopgave voor reparatie. Laat u het product na onderzoek toch niet repareren of vervangen, dan bent u de onderzoekskosten verschuldigd. 

 

Stap 1
Neem contact op met onze servicedesk via [email protected]
90% van de serviceaanvragen kunnen onze experts met al hun ervaring via de telefoon of per email tackelen. U bent dan zo snel mogelijk geholpen. Lukt het toch niet met deze hulp, ga dan naar Stap2.

 

Stap 2
Download het aanvraagformulier en vul deze volledig in.

 

Stap 3
Pak het product zorgvuldig in en stuur deze, samen met het volledig ingevulde aanvraagformulier naar:

Solar Bouwmarkt
t.a.v. Support Afdeling
Musicalstraat 7B
1323VR Almere